Vill du veta mer om Forskar-Fredag?
Vill du delta i nästa Forskar-Fredag?
Anmäl din mejladress för
att få mer information
inför nästa Forskar-Fredag.
Här under finns anmälan.
Fill out my online form.
Vill du veta mer om Forskar-Fredag?
Vill du delta i nästa Forskar-Fredag?
Anmäl din mejladress för
att få mer information
inför nästa Forskar-Fredag.
Här under finns anmälan.
Vad säger budskapen i skolmiljön?
Massexperiment 2024
ForskarFredags motto
Forskare är vanliga människor med ovanligt spännande jobb!
Kostnadsfria besök i hela landet
i april och samband med ForskarFredag-veckan 2025
Läs de senaste nyheterna som rör ForskarFredag
Vill du vara med på vår mejllista och få koll på allt som händer inom ForskarFredag?
ForskarFredag